به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

دانلود اهنگ چگونه چگونه معین
شنبه 29 اردیبهشت 1403
متن آهنگ معین به نام چگونه چگونه :
تو دیوونه رفتی یه شب بی نشونه
تو خواستی که قلبم پریشون بمونه
واست گریه ی من دیگه بی امونه
دل از درد عشقت یه دریای خونه
میخوام
جای تبلیغات شما
خرید شارژ
برترین کاربر ماه
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
مطالب خواندی
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 741
  • کل نظرات : 6
  • آمار کاربران
  • کل کاربران : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • آی پی امروز : 46
  • بازدید دیروز : 140
  • گوگل دیروز : 0
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید هفتگی : 617
  • بازدید ماهانه : 5,207
  • بازدید سالانه : 29,513
  • بازدید کل : 1,125,233
  • اطلاعات
  • امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • آی پی شما : 18.116.87.196
  • مرورگر شما : Safari 5.1
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
دانلود آهنگ معین به نام چگونه چگونه
  • تعداد بازدید : 1467
  • دانلود آهنگ معین به نام چگونه چگونه

    متن آهنگ معین به نام چگونه چگونه :

    تو دیوونه رفتی یه شب بی نشونه

    تو خواستی که قلبم پریشون بمونه

    واست گریه ی من دیگه بی امونه

    دل از درد عشقت یه دریای خونه

    میخوام با تو باشم میخوام با تو باشم هنوز عاشقونه

    ولی نازنینم چگونه چگونه چگونه چگونه

    من از سبزه سبزم ولی خسته خسته

    من از شهر عشقم ولی دلشکسته

    میگفتم یه ابری یه همرنگ بارون

    یه بارون رحمت واسه سبزه زارون

    میخوام با تو باشم میخوام با تو باشم هنوز عاشقونه

    ولی نازنینم چگونه چگونه چگونه چگونه

    میخواستم بگم من،که عاشقترینم

    تو فرصت ندادی تو فرصت ندادی تو فرصت ندادی

    میخواستم بگم من،که عاشقترینم

    تو فرصت ندادی تو فرصت ندادی تو فرصت ندادی

    حقیقت چه تلخه چه تلخه شکستن

    حقیقت همینه که رفتی تو بی من که رفتی تو بی من

    میخوام با تو باشم میخوام با تو باشم هنوز عاشقونه

    ولی نازنینم چگونه چگونه چگونه چگونه

    من از سبزه سبزم ولی خسته خسته

    من از شهر عشقم ولی دلشکسته

    میگفتم یه ابری یه همرنگ بارون

    یه بارون رحمت واسه سبزه زارون

    میخوام با تو باشم میخوام با تو باشم هنوز عاشقونه

    ولی نازنینم چگونه چگونه چگونه چگونه

    میخوام با تو باشم میخوام با تو باشم هنوز عاشقونه

    ولی نازنینم چگونه چگونه چگونه چگونهدانلود:

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش