به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

دانلود آهنگ نفس – رضا صادقی
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
متن آهنگ نفس از رضا صادقی نمی تونم نمی تونم خنده کنم دلم رو از خوشی ها آکنده کنم آخه تنهام آخه تنهامیه آشنا سنگ صبور یه کس می خوامدیگه دارم خفه میشم نفس میخوام آخه تن هام آخه تنهامتوی دل صحرا تو عمق
جای تبلیغات شما
خرید شارژ
برترین کاربر ماه
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
مطالب خواندی
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 741
  • کل نظرات : 6
  • آمار کاربران
  • کل کاربران : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 747
  • گوگل امروز : 1
  • آی پی امروز : 78
  • بازدید دیروز : 812
  • گوگل دیروز : 2
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید هفتگی : 747
  • بازدید ماهانه : 6,989
  • بازدید سالانه : 31,295
  • بازدید کل : 1,127,015
  • اطلاعات
  • امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
  • آی پی شما : 3.143.142.112
  • مرورگر شما : Safari 5.1
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
دانلود آهنگ نفس – رضا صادقی
  • تعداد بازدید : 415
  •  دانلود آهنگ نفس – رضا صادقی

    متن آهنگ نفس از رضا صادقی

    نمی تونم نمی تونم خنده کنم دلم رو از خوشی ها آکنده کنم آخه تنهام آخه تنهام
    یه آشنا سنگ صبور یه کس می خوام
    دیگه دارم خفه میشم نفس میخوام آخه تن هام آخه تنهام
    توی دل صحرا تو عمق دریا پی تو می گشتمو ندیدمت
    تو خط کتابت توی تبو تابا پی تو می گشتمو ندیدمت
    تااین که دو نستم دنباله تو باید با چشمای دل میگشتم
    راه تو خدا جون ساحل امید منه و من دنباله یه ساحل میگشتم
    آره دیگه دونستم که تو کس نیستی نفس نییستی نه هوس نیستی همه جا هسی و اینجا نیستی
    آره دیگه دونستم که تو کس نیستی نفس نییستی نه هوس نیستی همه جا هسی و اینجا نیستی
    رمز امیدی صبح سپیدی عشقو نویدی خدا جون
    زنده ی هر دم فقط تویی تو کلید قفل این زندون……

     

     

     دانلود آهنگ با کیفیت 128

    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش