به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

دانلود آهنگ کوچولو – جمشید
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
متن آهنگ کوچولو از جمشید کوچولو غصه نخور دوری که ترس ندارهبغض نکن که کوه غم از پا درم میارهکوچولو غصه نخور سخته خودم می دونماما هرجا که باشم عاشق تو می مونمعاشق اون نگاه و صورت مثل ماه وصدای خنده هات
جای تبلیغات شما
خرید شارژ
برترین کاربر ماه
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
مطالب خواندی
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 741
  • کل نظرات : 6
  • آمار کاربران
  • کل کاربران : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • آی پی امروز : 3
  • بازدید دیروز : 812
  • گوگل دیروز : 2
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید هفتگی : 103
  • بازدید ماهانه : 6,345
  • بازدید سالانه : 30,651
  • بازدید کل : 1,126,371
  • اطلاعات
  • امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
  • آی پی شما : 3.128.173.228
  • مرورگر شما : Safari 5.1
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
دانلود آهنگ کوچولو – جمشید
  • تعداد بازدید : 507
  •  دانلود آهنگ کوچولو – جمشید

    متن آهنگ کوچولو از جمشید

    کوچولو غصه نخور دوری که ترس نداره
    بغض نکن که کوه غم از پا درم میاره
    کوچولو غصه نخور سخته خودم می دونم
    اما هرجا که باشم عاشق تو می مونم
    عاشق اون نگاه و صورت مثل ماه و
    صدای خنده هاتم هرجا باشی باهاتم
    فکر نکن با رفتنم دلخوشی پر می گیره
    بغض نکن که عاشقت دق می کنه می میره
    دوست دارم دوست دارم دیگه به غم پا نده
    غصه نخور درست میشه بد به دلت راه نده
    کوچولو طاقت بیار غصه همیشگی نیست
    تازه این اولشه آخر زندگی نیست
    کوچولو طاقت بیار گریتو دوست ندارم
    خندتو ازم نگیر دوریتو تاب بیارم
    عاشق اون نگاه و صورت مثل ماه و
    صدای خنده هاتم هرجا باشی باهاتم
    فکر نکن با رفتنم دلخوشی پر می گیره
    بغض نکن که عاشقت دق می کنه می میره
    دوست دارم دوست دارم دیگه به غم پا نده
    غصه نخور درست میشه بد به دلت راه نده
    فکر نکن با رفتنم دلخوشی پر می گیره
    بغض نکن که عاشقت دق می کنه می میره
    دوست دارم دوست دارم دیگه به غم پا نده
    غصه نخور درست میشه بد به دلت راه نده
    فکر نکن با رفتنم دلخوشی پر می گیره
    بغض نکن که عاشقت دق می کنه می میره
    دوست دارم دوست دارم دیگه به غم پا نده
    غصه نخور درست میشه بد به دلت راه نده

     

     دانلود آهنگ با کیفیت 128

    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش