به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

دانلود آهنگ دلم برات هلاکه از افشین
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
متن آهنگ دلم برات هلاکه از افشین گل سرخ خونه مندلم برات هلاکهکوچولوی دیوونه مندلم برات هلاکهنبینم دلت بگیره تا منو داری کنارتسر بزار رو شونه مندلم برات هلاکهدلم برات هلاکهدلم برات هلاکهدلم برات
جای تبلیغات شما
خرید شارژ
برترین کاربر ماه
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
مطالب خواندی
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 741
  • کل نظرات : 6
  • آمار کاربران
  • کل کاربران : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 396
  • گوگل امروز : 0
  • آی پی امروز : 31
  • بازدید دیروز : 812
  • گوگل دیروز : 2
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید هفتگی : 396
  • بازدید ماهانه : 6,638
  • بازدید سالانه : 30,944
  • بازدید کل : 1,126,664
  • اطلاعات
  • امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
  • آی پی شما : 3.147.52.8
  • مرورگر شما : Safari 5.1
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
دانلود آهنگ دلم برات هلاکه از افشین
  • تعداد بازدید : 532
  •  دانلود آهنگ دلم برات هلاکه از افشین

    متن آهنگ دلم برات هلاکه از افشین

    گل سرخ خونه من
    دلم برات هلاکه
    کوچولوی دیوونه من
    دلم برات هلاکه
    نبینم دلت بگیره تا منو داری کنارت
    سر بزار رو شونه من
    دلم برات هلاکه
    دلم برات هلاکه
    دلم برات هلاکه
    دلم برات هلاکه
    گل سرخ خونه من
    دلم برات هلاکه
    کوچولوی دیوونه من
    دلم برات هلاکه
    نبینم دلت بگیره تا منو داری کنارت
    سر بزار رو شونه من
    دلم برات هلاکه
    دل من برات هلاکه
    دلم برات هلاکه
    دل من برات هلاکه
    دلم برات هلاکه
    دل من برات هلاکه
    دل من برات هلاکه
    دلم برات هلاکه
    ای عزیز دور دونه من
    دلم برات هلاکه
    تب آشیونه من
    دلم برات هلاکه
    اگه مردم و میمیرم
    واسه تو به هر بهونه
    تویی اون بهونه من

     

     دانلود آهنگ با کیفیت 128

    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش