به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

دانلود آهنگ معین تاج سر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
متن آهنگ تاج سر از معین
شهر رو چراغون می کنم، آینه بندون می کنم
تاج روی زلفت رو، ستاره بارون می کنم
عطر و گلابدون میارم، آینه و شمعدون میارم
با حلقه های گل یاس،
جای تبلیغات شما
خرید شارژ
برترین کاربر ماه
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
مطالب خواندی
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 741
  • کل نظرات : 6
  • آمار کاربران
  • کل کاربران : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 271
  • گوگل امروز : 0
  • آی پی امروز : 10
  • بازدید دیروز : 812
  • گوگل دیروز : 2
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید هفتگی : 271
  • بازدید ماهانه : 6,513
  • بازدید سالانه : 30,819
  • بازدید کل : 1,126,539
  • اطلاعات
  • امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
  • آی پی شما : 3.139.80.216
  • مرورگر شما : Safari 5.1
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
دانلود آهنگ معین به نام تاج سر
  • تعداد بازدید : 1471
  • دانلود آهنگ معین به نام تاج سر

    متن آهنگ تاج سر از معین

    شهر رو چراغون می کنم، آینه بندون می کنم
    تاج روی زلفت رو، ستاره بارون می کنم
    عطر و گلابدون میارم، آینه و شمعدون میارم
    با حلقه های گل یاس، تو رو به خونم میارم
    بس که نازک تنت، چو حریره بدنت
    مثل ژاله سحر، رو برگ گل می شونمت
    بیا که آشیونه رو، دیوار و سقف خونه رو
    برات گلستون بکنم، دنیای عاشقونه رو

    بسته ام بار سفر ای که تویی بال و پرم
    با تو ای هستی من تا به ابد همسفرم
    من گلستون رو دارم گل نمیاد در نظرم
    تاج خورشید نمی خوام تا که تویی تاج سرم
    زنده ام با نفس تو، وصل جون تو به جونم 
    بی تو من حتی یه لحظه، نمی تونم که بمونم

    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش