به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

دانلود آهنگ خود فریبی – محسن چاوشی
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
متن آهنگ خود فریبی از محسن چاوشی ترانه های من یه جور گلایه از غریبیهبه دل میگم یه روز میای اینم یه خود فریبیهعاشقا تقسیم میکنن عشق و برای همدیگهنصیب من از عشق تو همیشه بی نصیبیهدستای من عمری نمک خورد
جای تبلیغات شما
خرید شارژ
برترین کاربر ماه
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
مطالب خواندی
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 741
  • کل نظرات : 6
  • آمار کاربران
  • کل کاربران : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 198
  • گوگل امروز : 0
  • آی پی امروز : 8
  • بازدید دیروز : 812
  • گوگل دیروز : 2
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید هفتگی : 198
  • بازدید ماهانه : 6,440
  • بازدید سالانه : 30,746
  • بازدید کل : 1,126,466
  • اطلاعات
  • امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
  • آی پی شما : 13.59.243.64
  • مرورگر شما : Safari 5.1
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
دانلود آهنگ خود فریبی – محسن چاوشی
  • تعداد بازدید : 373
  •  دانلود آهنگ خود فریبی – محسن چاوشی

    متن آهنگ خود فریبی از محسن چاوشی

    ترانه های من یه جور گلایه از غریبیه
    به دل میگم یه روز میای اینم یه خود فریبیه
    عاشقا تقسیم میکنن عشق و برای همدیگه
    نصیب من از عشق تو همیشه بی نصیبیه
    دستای من عمری نمک خورده دستای تو ا
    هرجوری نفرینت کنم آخر نا نجیبیه
    دستای گرمت رو بیار تو دست سرد من بذار
    که آتیش دستای تو چاره بی طبیبیه
    خیلی رقیب دارم و باز وقتی به تو فکر میکنم
    میبینم این روزا فقط درد تو بی رقیبیه
    چاره نداره درد تو نمیرسم به گرد تو
    ببین که درد مرد تو چه غصه ی عجیبیه
    درد دل غریبیمو
    قصه خود فریبیمو
    غزل باشه یا مثنوی
    خوبه اگه تو بشنوی

     

     

    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش