به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

دانلود اهنگ اصفهان معین
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
دلم میخواد به اصفهان برگردم 
بازم به اون نصف جهان برگردم
برم اونجا بشینم در کنار زاینده رود 
بخونم از ته دل ترانه و شعر و سرود ترانه و شعرو سرود
خودم اینجا دلم
جای تبلیغات شما
خرید شارژ
برترین کاربر ماه
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
مطالب خواندی
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 741
  • کل نظرات : 6
  • آمار کاربران
  • کل کاربران : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 237
  • گوگل امروز : 2
  • آی پی امروز : 55
  • بازدید دیروز : 313
  • گوگل دیروز : 0
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید هفتگی : 1,077
  • بازدید ماهانه : 5,667
  • بازدید سالانه : 29,973
  • بازدید کل : 1,125,693
  • اطلاعات
  • امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • آی پی شما : 18.116.21.229
  • مرورگر شما : Safari 5.1
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
دانلود اهنگ اصفهان معین
  • تعداد بازدید : 963
  • کد پیشواز و متن آهنگ

    متن آهنگ اصفهان از معین

    دلم میخواد به اصفهان برگردم 
    بازم به اون نصف جهان برگردم
    برم اونجا بشینم در کنار زاینده رود 
    بخونم از ته دل ترانه و شعر و سرود ترانه و شعرو سرود

    خودم اینجا دلم اونجا همه راز و نیازم اونجا
    ای خدا عشق منو یار منو اون گل نازم اونجا 
    چکنم با کی بگم عقده دل رو پیش کی خالی کنم
    دردمو با چه زبون به اینو اون حالی کنم

    آسمون گریه کند بر سر جانانه من 
    اشک ریزان شده دلدار در ان خانه من
    از غم دوری او همدم پیمانه شدم 
    همچو شبگرد غزل خون سوی میخانه شدم 
    مست و دیوانه شدم مست و دیوانه شدم 
    به خدا این دل من پر از غمه تموم دنیا برام جهنمه
    هر چه گویم من از این سوز دلم 
    به خدا بازم کمه بازم کمه

    چه کنم با کی بگم عقده دل رو پیش کی خالی کنم
    دردمو با چه زبون به اینو اون حالی کنم

    دلم میخواد به اصفهان برگردم 
    بازم به اون نصف جهان برگردم

    دانلود آهنگ با کیفیت 320

    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش