به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

دانلود آهنگ تو – جمشید
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
متن آهنگ تو از جمشید با یک نگاه و یک سلام دلم منو شاد بکنبیا تو باز . ای نازنین از عشق من یاد بکنبه من بگو دوستم داری یا نهتا پای جون منو میخوای یا نهمن میدونم دوستت دارم یه عالمهدنیا رو من برات بدم
جای تبلیغات شما
خرید شارژ
برترین کاربر ماه
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
مطالب خواندی
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 741
  • کل نظرات : 6
  • آمار کاربران
  • کل کاربران : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • آی پی امروز : 1
  • بازدید دیروز : 812
  • گوگل دیروز : 2
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید هفتگی : 26
  • بازدید ماهانه : 6,268
  • بازدید سالانه : 30,574
  • بازدید کل : 1,126,294
  • اطلاعات
  • امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
  • آی پی شما : 3.137.160.137
  • مرورگر شما : Safari 5.1
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
دانلود آهنگ تو – جمشید
  • تعداد بازدید : 545
  •  دانلود آهنگ تو – جمشید

    متن آهنگ تو از جمشید

    با یک نگاه و یک سلام دلم منو شاد بکن
    بیا تو باز . ای نازنین از عشق من یاد بکن
    به من بگو دوستم داری یا نه
    تا پای جون منو میخوای یا نه
    من میدونم دوستت دارم یه عالمه
    دنیا رو من برات بدم بازم کمه
    تو . تو . تو یار من . همیشه در کنار من
    تو . تو . تا ماه من . همدم درد و آه من
    قسمت من . تو جون من . شریک لحظه های من
    آره تو تو تو تو پناه من . همیشه تکیه گاه من
    تو تو تو تو کلام من . همیشه بر زبان من
    امید من . عزیز من . فرشته نجات من
    امید من . عزیز من . فرشته نجات من
    یه روز تو هم عاشق میشی . میفهمی درد دلمو
    میفهمی احساس من. حسرت بی تو بودنو
    تا کی باید تموم لحظه هامو بی تو سر کنم
    میخوام که از توی سرم فکر تو رو به در کنم
    نه . نه . نه نمیتونم از عشق تو به سادگی دست بکشم
    نه . نه . نه نمیدونم من چجوری رو اسمتو خط بکشم
    تو . تو . تو یار من . همیشه در کنار من
    تو . تو . تا ماه من . همدم درد و آه من
    قسمت من . تو جون من . شریک لحظه های من
    آره تو تو تو تو پناه من . همیشه تکیه گاه من
    تو تو تو تو کلام من . همیشه بر زبان من
    امید من . عزیز من . فرشته نجات من
    امید من . عزیز من . فرشته نجات من
    تو . تو . تو یار من . همیشه در کنار من
    تو . تو . تا ماه من . همدم درد و آه من
    قسمت من . تو جون من . شریک لحظه های من
    آره تو تو تو تو پناه من . همیشه تکیه گاه من
    تو تو تو تو کلام من . همیشه بر زبان من
    امید من . عزیز من . فرشته نجات من
    آره . تو تو تو تو

     

     دانلود آهنگ با کیفیت 128

    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش