به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

تکست آهنگ مرگ از یاس
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
پامو از خونه گذاشتم بیرون
مغزم از وسوسه های شیطانی شده بود ویرون
می گفتم تا به یه نتیجه درست نرسم بر نمی گردم
اگه نتونم از پس این زندگی بر بیام نامردم
خیابونای
جای تبلیغات شما
خرید شارژ
برترین کاربر ماه
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
مطالب خواندی
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 741
  • کل نظرات : 6
  • آمار کاربران
  • کل کاربران : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 341
  • گوگل امروز : 0
  • آی پی امروز : 28
  • بازدید دیروز : 812
  • گوگل دیروز : 2
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید هفتگی : 341
  • بازدید ماهانه : 6,583
  • بازدید سالانه : 30,889
  • بازدید کل : 1,126,609
  • اطلاعات
  • امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
  • آی پی شما : 18.222.107.236
  • مرورگر شما : Safari 5.1
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
دانلود آهنگ مرگ از یاس
  • تعداد بازدید : 545
  •  دانلود آهنگ مرگ از یاس

    پامو از خونه گذاشتم بیرون
    مغزم از وسوسه های شیطانی شده بود ویرون
    می گفتم تا به یه نتیجه درست نرسم بر نمی گردم
    اگه نتونم از پس این زندگی بر بیام نامردم
    خیابونای خلوت خالی از جمعیت
    خودم بودم فقط

    ♫♪Himp3.ir ♫♪

    بی پول ، ذهنم مشغول ، قسطای چند میلیونی

    وسوسه کردن دورم عین غوول
    ولی حرفای شیطون دلمو قلقلک داد
    می گفت این همه کار پسر تا کی

    می خای بشینی تو در به در
    دزدی و قاچاق کن هر چی دلت می خاد بخر

    ♫♪Himp3.ir ♫♪

    یه چیزی توجه مو به خودش جلب کرد
    یه نور قرمزو آبی توی چشام سو سو می زد
    جمعیت زیادی رو دیدم
    رفتم ، به جمعیت رسیدم
    دیدم ، کسی روی زمین افتاده بود
    که روی اون یه پارچه سفید کشیدن
    از چند نفر پرسیدم ، کنجکاو شده بودم

    ♫♪Himp3.ir ♫♪

    می گفتن هنگام سرقت از بانک بهش شلیک شده
    نقاب رو از صورتش در آوردن

    واسه همه اون چهره بود ناشناس
    ولی قیافش واسه من آشناس
    اِ ، آره آشناس یکس دوتا کوچه بالاتراز ماست
    ولی توی محله همه داشتن از اون گله
    یکی دل خوش از این جوون نداشت
    هر کی به یه طریقی ازش شکایت داشت
    حتی خود من یا دوستای من
    این پسر برامون داشت حکم یه دشمن

     

    Download

    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش