به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

دانلود آهگ سفره معین
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
متن آهنگ معین به نام سفره :
بیا دست قشنگ مهربانت را عصایی کن که برخیزم
و شور انگیز و شوق آلود بدامان شقایقها بیاویزم
بدزدم تیشه فرهاد عاشق را و بی پروا چنان رعد
جای تبلیغات شما
خرید شارژ
برترین کاربر ماه
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
مطالب خواندی
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 741
  • کل نظرات : 6
  • آمار کاربران
  • کل کاربران : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 173
  • گوگل امروز : 0
  • آی پی امروز : 100
  • بازدید دیروز : 278
  • گوگل دیروز : 3
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید هفتگی : 580
  • بازدید ماهانه : 3,867
  • بازدید سالانه : 28,173
  • بازدید کل : 1,123,893
  • اطلاعات
  • امروز : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
  • آی پی شما : 3.15.197.123
  • مرورگر شما : Safari 5.1
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
دانلود آهنگ معین به نام سفره
  • تعداد بازدید : 525
  • دانلود آهنگ معین به نام سفره

    متن آهنگ معین به نام سفره :
    بیا دست قشنگ مهربانت را عصایی کن که برخیزم
    و شور انگیز و شوق آلود بدامان شقایقها بیاویزم

    بدزدم تیشه فرهاد عاشق را و بی پروا چنان رعدی بنای سنگی غم را فرو ریزم

    بسازم کلبه عشقی میان باغ فرداها و حافظ وار بر بام فلک طرحی دگر از عشق اندازم و نقش دیگری ریزم
    بیا واکن لبانم را به تکرار سرود عشق که من آن مرغ غمگین شباویزم

    دلم می خواد تو سفره مون

    یه لقمه نون داشت پر عشق

    وسط برکتش میشد

    هر چی که خواست از خود عشق

    دلم می خواست تو باغچه مون می کاشتمت

    گل می دادی

    رنگ و وارنگ از همه رنگ نرگس و سنبل می دادی

    دلم می خواست میشد واست

    دشت رو چراغونش کنم

    ماه رو بزارم تو چشات

    ستاره بارونش کنم

    وسط میدون ببرم بازار رو ارزونش کنم

    داد بزنم خاطر خواتم عشق رو فراوونش کنم

    گلاب قمصر میشدی به مرگ گل جون میدادی شاخه به شاخه برگ به برگ به لپشون خون میدادی

    گریه عاشق میشدی نم نم بارون میدادی به شاعرای در به در شعر فراوون میدادی

    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش