به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

دانلود آهنگ معین فردامعین
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
هنگ فردا از معین

ما ز فردا نگرانیم که فردا چه کنیم
زیر این بار گرانی که جان را چه کنیم
روز من ثانیه هایی که نه از آن من است می خواهی
آتشی را که نه در جان من اس
جای تبلیغات شما
خرید شارژ
برترین کاربر ماه
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
مطالب خواندی
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 741
  • کل نظرات : 6
  • آمار کاربران
  • کل کاربران : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • آی پی امروز : 28
  • بازدید دیروز : 148
  • گوگل دیروز : 7
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید هفتگی : 416
  • بازدید ماهانه : 180
  • بازدید سالانه : 24,486
  • بازدید کل : 1,120,206
  • اطلاعات
  • امروز : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
  • آی پی شما : 3.145.111.183
  • مرورگر شما : Safari 5.1
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
دانلود آهنگ معین فردا
  • تعداد بازدید : 595
  • متن آهنگ فردا از معین

    ما ز فردا نگرانیم که فردا چه کنیم
    زیر این بار گرانی که جان را چه کنیم
    روز من ثانیه هایی که نه از آن من است می خواهی
    آتشی را که نه در جان من است می خواهی
    روزگار روز مرا پیش فروشی کرده
    دل بیدار مرا پیر فراموشی کرده
    هیچ در دست ندارم که به تو عرضه کنم
    چه کنم نیست هوایی که دلی تازه کنم

    قصد من نیت آزار نبود
    جنس من در خور بازار نبود
    جنسم از خاک و دلم خاکی تر
    روح من از خود من شاکی تر
    جنسم از رنگ طلا بود و نه از جنس طلا
    دل گرفتار بلا بود و سزاوار بلا

    دانلود آهنگ با کیفیت 320

    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.
  • این نظر توسط dixine در تاریخ 1395/01/31 و 12:33 دقیقه ارسال شده است

    سلام دوست من
    خوشحال میشم به سایت فرهنگی ما هم سر بزنی و پوستر و کاریکاتورهای مختلف رو ببینی و اگر خوشت اومد لایک کنی و ما رو هم لینک کنی در وبلاگت و همینطور هم می تونی از پوسترها و کاریکاتورهای ما استفاده کنی
    فقط اینو بگم که سایت ما سه زبانه هست به هر زبانی که بری پوستر و کاریکاتور های مختلفی با همون زبان می بینی توش...


    کد امنیتی رفرش